הארדן בפילי עם אמביד – קונטדרית או פריטנדרית?/שחר אלוני

איפה זה שם את פילי? האם האליפות בהישג יד?

הטרייד הגדול של החורף העביר את הארדן לפילדלפיה תמורת סימונס, סת' קרי, דראמונד ושתי בחירות סיבוב ראשון.
ביחד עם הארדן עבר גם פול מילסאפ.

הארדן היה לא מזמן ה MVP של העונה ולאחר מכן היה מועמד לתואר הזה מספר פעמים.
הוא גם היה 3 פעמים מלך הסלים של הליגה ונבחר 6 פעמים לחמישיה הראשונה של העונה.

ביוסטון הוא הוביל קבוצה שבלעדיו היתה מאד בינונית, למעמד של קונטנדרית ולשתי סדרות צמודות עם גולדן-סטייט הגדולה.

הארדן שיחק פחות טוב באופן כללי בעונה וחצי החולפות בנטס אך רבים מאמינים שיש לו הילוך או שניים להעלות, כך שיתקרב שוב ליכולות השיא שלו.

הוא ישתף פעולה עם אחד השחקנים הטובים בליגה (לפחות בעונה הרגילה), הסנטר ג'ואל אמביד, שהוא כיום מועמד רציני לתואר ה MVP של העונה בליגה.

לפילי יש פוטנציאל לחבר פה שניים משחקני העונה הרגילה הטובים ביותר, שאף אחד לא יתפלא אם יסיימו משחקים עם 60 או 70 נקודות משותפות.

האם זה יספיק בשביל ללכת עד הסוף?


נראה תחילה קצת נתונים מהעונה הרגילה:
אמביד
2021-2 – 4.5 , 11 , 29.5 , טרו-שוטינג 61%, יוסאג' 37.5%
אמביד 2020-1 – 3 , 10.5 , 28.5 , טרו-שוטינג 63.5%, יוסאג' 35%

נתונים אדירים של מועמד ל MVP, כולל אחוזי קליעה מצוינים.

הארדן 2021-2 – – – – – – – – – – – – – 10 , 8, 22 , טרו-שוטינג 57.5%, יוסאג' 27.5%
הארדן (רק נתוני ברוקלין) 2020-1 – – – 11 , 8.5 , 24.5 , טרו-שוטינג 62%, יוסאג' 28%
הארדן 2019-20 (יוסטון)- – – – – – – – 7.5 , 6.5 , 34 , טרו-שוטינג 62.5%, יוסאג' 35.5%

הנתונים של הארדן טובים מאד גם בשנתיים האחרונות.
יחסית ליוסטון הוא ירד בנקודות למשחק וביוסאג', כי התחלק בקליעה עם דוראנט וקיירי, אבל עלה באסיסטים.
הנתונים שלו מיוסטון די נדירים הסטורית. הנתונים שלו בברוקלין הם של "סתם" שחקן מצוין.
בפילי יהיה לידו רק כוכב אחד ולא שניים, כך שאם יש לו עוד הילוך בקנה, ממוצע נקודותיו יוכל לעלות.

מה פילי איבדה בטרייד, ומי נשאר?
קודם כל את הסנטר המחליף דראמונד שנתן עונה טובה מאד מהספסל.
כרגע הסנטר המחליף היחיד בסגל הוא הרוקי פול ריד, שיצטרך להתעלות בדקות שאמביד לא על המגרש.
גם סת' קרי, שנתן 15 נקודות למשחק העונה, עבר לנטס.

בנוסף פילי גם "הפסידה" את סימונס, שלא שיחק כלל העונה והיווה משקולת בסגל הקבוצה מבחינה חברתית, אך זה כמובן לא גורע ממנה אלא מוסיף.

ליד שני הכוכבים יש גם את טוביאס האריס. שחקן יציב ואיכותי שנותן גם השנה תפוקה טובה:
3.5 , 7.5 , 19 עם 57% טרו שוטינג

ויש בין היתר גם את מקסי הצעיר שיחלוק מעתה את ניהול המשחק עם הארדן, וכן את טייבול הצעיר אף הוא והמצטיין בהגנה.
יחד איתם הותיקים דני גרין (3 אליפויות ב 3 קבוצות) ופול מילסאפ, ועוד מספר שחקנים משלימים.

אז האם פילי היא קונטנדרית?

סימן השאלה העיקרי הוא הכושר והמוטיבציה של הארדן. נניח כרגע לצורך הדיון שהוא נכנס תוך מספר שבועות לכושר טוב, כפי שהיה לפני שנה בברוקלין, ואולי יותר, שכן סביר שהמוטיבציה שלו גבוהה (הוא זה שדחף לטרייד).

האתגר העיקרי של פילי כקבוצה בפלייאופים האחרונים הוא לדעתי מנטאלי:
זו קבוצה שמאז הפרוסס (כלומר בכל השנים של אמביד), לא הצליחה לעבור סדרה בפלייאוף! מלבד סדרות קלות שבהן היא היתה פייבוריטית ברורה (בסיבוב הראשון).
כל פעם שהקבוצה התמודדה בסדרה יחסית שקולה, היא הודחה (בסיבוב ראשון או שני).
מעולם לא עברה בפלייאוף קבוצה שסיימה מעל מקום 6 בעונה רגילה.

יתכן שהדבר נבע מחולשה בעמדת המאמן המקורי ברט בראון, או ממשהו שקשור לסימונס.
אך לדעתי נטל ההוכחה על הקבוצה להראות שהיא היום במצב אחר, ויכולה לעבור סיבוב פלייאוף מול יריבה טובה.



בעונה שעברה פילי היתה מדורגת 1 בסיום העונה: הם ניצחו את וושינגטון החלשה(מדורגת 8), רק כדי להפסיד לאטלנטה(מדורגת 5) בסיבוב השני.
ב 2020 היתה זו תבוסה בסוויפ לבוסטון(3) כבר בסיבוב הראשון
ב 2019 ניצחון על ברוקלין החלשה (6) בסיבוב הראשון והפסד לטורונטו (2) בסיבוב השני
ב 2018 ניצחון על מיאמי החלשה (6), רק כדי להפסיד בסיבוב השני 4-1 לבוסטון(2)

כלומר ב 4 העונות הרלוונטיות אחרי הפרוסס הקבוצה סיימה את העונה הרגילה במקומות טובים:
1 , 6 , 3 , 3 – אבל הפיקה מכל זה הדחה בסיבוב ראשון ושלוש הדחות בסיבוב שני.
זה רצף שמציג לדעתי תמונה של השגיות-חסר (אנדר-אצ'יבינג).
יהיה מעניין לראות אם המעבר של הארדן לקבוצה יתן את הדחיפה המקצועית ואולי גם המנטאלית לטובת מעבר של סיבוב פלייאוף. והפעם לא מול יריבה שמדורגת 6 או 8.

הקבוצה העונה עברה מהפך בחורף, אז צריך להיות סלחניים עם פילי. קשה לקחת ככה ישר אליפות.
אבל לעבור סדרת פלייאוף אחת מאתגרת, שלא לדבר על הגעה לסיבוב שלישי, יהוו לדעתי הישגים טובים, ואפילו פריצת דרך.
לא יהיה פשוט להם להשיג זאת מול יריבות בריאות.
אם הכל "מתקתק" אמביד, הארדן וטוביאס בריאים יכולים עם קצת מזל להגיע הפעם לגמר אזורי? נחיה ונראה.

זו תהיה גם הכנה טובה לעונה הבאה, שהיא עונת המטרה של הקבוצה, שכן אפשר יהיה לבנות את הסגל בצורה מותאמת עוד יותר לשני הכוכבים, אחרי הפקת הלקחים משיתוף הפעולה בניהם העונה.

Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
SWIv
SWIv
15/02/2022 6:43:10

תודה על המאמר

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 6:43:24

תודה על הפוסט המצוין.
אמביד והארדן זו התאמה נוראית.
השניים ישחקו תורות ולא יחמיאו אחד לשני.
הארדן זה רעל מזוקק והרבה מעבר לשיא, המספרים משקרים כמו במקרה ווסטברוק.
הוא נזק עצום בהגנה, וגם בהתקפה הוא תוקע את התנועה, מקפיא את החברים ולא זז בלי הכדור.
בפלייאוף הוא צ'וקר מוכח.
פילי שוב יצרו קבוצה שלא הולכת לשומקום שמבוססת על רעל, במקום לנצל את ההזדמנות עם סימונס ולהבריא את הקבוצה לחלוטין.
בנוסף האובדן של קארי ודראמונד משמעותי.
יעברו סיבוב וזהו, אם יפלו מול איזה בוסטון או טורונטו בסיבוב הראשון מסוגלים גם לעוף שם.

שייקה
שייקה
15/02/2022 16:54:10

לא צריך לבדוק, כבר עשו את זה בשבילך. זו התחלה טובה –
https://www.espn.com/nba/story/_/page/zachlowe29800043/nba-playoffs-lakers-rockets-james-harden-massive-chance-rewrite-reputation

וכן, הוא צ׳וקר בפלייאוף. אין לו שום defining game בפוסט סיזן וכשהוא כבר משחק טוב זה בדרך כלל במשחק חסר חשיבות ממשית.

Berch
15/02/2022 7:43:55

תודה על הטור
בניגוד למכובדי פה בתגובה למעלה לדעתי אליפות היא לא מילה גסה….
נחיה ונראה
🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15/02/2022 9:08:00
Reply to  Berch

נחיה או נמות?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קשה לדעת, בנוסף לכל סימני השאלה שציינת שניהם גם מועדים לפציעות ומאומנים על ידי דוק ריברס…. לא חושב שיעברו את מילווקי. לא בטוח שיעברו את מיאמי ובוסטון, ויכולים ליפול גם מול טורונטו וברוקלין. יהיה מעניין

dekel
dekel
15/02/2022 8:17:35

תודה . סת קארי יהיה חסר להם מאד הריווח והאופי שהוא נותן הם הרבה יתר מהמספרים . והוא לבד שווה בקבוצה הזאת יתר מהארדן

Dor
Dor
15/02/2022 8:43:22
Reply to  dekel

סת׳ קרי שחקן נהדר אבל מוגבל. פתח מעולה את העונה אבל נחלש ואחרי שחזר מהפציעה היה בכושר רע. בגדול זה להחליף אותו בהארדן, אתה באמת חושב שהוא יותר טוב מהארדן? לדעתי קצת הגזמת

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 8:58:30
Reply to  dekel

קארי קלעי הרבה יותר טוב
הוא קלאץ' בניגוד להארדן שאחד הלוזרים הגדולים בהיסטוריה
הוא נע בהתקפה בניגוד לזקן שעומד כמו קונוס בלי הכדור או מכדרר למוות
הוא מנסה לפחות בהגנה
והוא לא רעל בחדר ההלבשה.
כן, הוא יותר טוב

Dor
Dor
15/02/2022 10:37:53

תשחרר רגע את ההייטריות המובנית אצלך נגד פילי והארדן. סת׳ באמת קלעי יותר טוב, שומר יותר טוב מהארדן ואישיות הרבה יותר מוצלחת ובוודאי שהוא אבידה לפילי, אבל הארדן הוא לעגה התקפית אחרת שיוריד עומס התקפי מאמביד וסופסוף יתן לפילי גארד התקפי ברמה גבוהה מה שלא היה לה שנים

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 11:11:29
Reply to  Dor

ראית אותו השנה? הוא עגלה התקפית

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:20:27

זה לא תירוץ

dekel
dekel
15/02/2022 22:46:27

ברור שהפוטנציאל של הארדן הרבה יתר גדול . ובטח בתור אופציה ראשונה כשאמביד נח הוא טוב בהרבה . אבל אם אמביד אופציה ראשונה לא סגור על זה שהוא יצליח להפעיל אותו נורמלי ובתור קלעי אין בכלל מה להשוות לטובת קארי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסנטר המחליף של פילי זה צארלס באסי והוא יותר טוב מדראמונד.
בלי פציעות יש אליפות הארדן ואמביד לדעתי זה שילוב נהדר ויחד ע מקסי שיותר יתעסק בקליעה ויוכל לתקוף ולנוע השמיים הם הגבול.
אשך את בוסטון וטורנטו אנחנו נקרצף

trusttheprocess
trusttheprocess
15/02/2022 8:58:30

תפסיק לזיין את המח , איבדו פה שני קנונים היסטריים
הם היו צריכים לשלוח את ג'וש ריצ'רדסון הגדול בשביל קרי, מאז ריצ'רדסון עבר בטרייד פעמיים כי יש לו כל כך הרבה ביקוש
ודראמונד? נלחמו עם כל הליגה כדי להחתים אותו במשכורת מינימום
מי זה בכלל הארדן , יש שמועות שהארדן הוא זה שפצע את דוראנט וכל זה אחרי שבתחילת השנה הוא פגש את ראש עיריית ניו יורק בסטריפ קלאב וסגר איתו שחייבים חיסונים כדי שקיירי לא ישחק.
ואיך שכחתי את בן סימונס, לא החטיא אפילו זריקת עונשין אחת העונה!

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 9:01:56

הארדן זבל, נזק ורעל.
הוא בכלל פרש לפני שנתיים ומתרכז בקריירה האמיתית שלו – בילוי במועדוני חשפנות.
כמו שהשיקוץ כבר עם הראש בעסקים בהוליווד.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/02/2022 9:06:31

צודק, איך נתנו את דראמונד עליו , מה נעשה בלי דראמונד

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 10:09:40

דראמונד זה האובדן הכי קטן שלכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך לא יודע אם ראית את דראמונד אבל הבן אדם רחוק מענף הכדורסל

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:26:17

ראיתי, הוא עדיין משאבת ריבאונדים וגם הבנתי שהשתפר בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא פח בהגנה. בסדר נסתדר בלי משאבת הריב. באסיי ינגב 🙂

yaniv
yaniv
15/02/2022 10:59:00

טראסט שאלה.
מה אתה חושב באמת עכשיו הסיכויים שלכם.
בייחוד בכך שאם אני לא טועה כתבת לנו לא מזמן שלדעתך פילי יכולה לזכות בלי סופרסטאר נוסף ליד אמביד.

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 9:00:46

גם אם תעברו קבוצות כמו ראפס ובוסטון, מיאמי / מילווקי / נטס / בולס טובות מכם.
בקיצור, שוב לא תגיעו לכלום. סיבוב שני גג.

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 11:12:39

הצילו לעצמם את העונה. עם דוראנט יכולים ללכת עד הסוף.

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:21:21

סימונס זה רק בונוס

thetroll
thetroll
15/02/2022 10:46:35

בלי יותר מידי עניינים כן קונטנדרית או לא פילי נחלצה ממצב מסובך מאוד של חוזה מקס שלא משחק ותופס מקום של שחקן או שחקנים נוספים וקיבלה שחקן שהוא אולסטאר (רעל או לא רעל – מקסימום יתחפף בקיץ). ומי דאג לחלץ אותה מהמצב הסבוך הזה? מתחרה ישירה לתואר שאת ה GM שלה צריך רק על הדבר הזה להשליך לפח הקרוב ביותר.

thetroll
thetroll
15/02/2022 23:52:28

רק בגלל זה פילי ניצחה בטרייד .. מעצם העובדה שהתקיים בכלל. לא חשוב מי נתנו על מי. ובכל מקרה אני לא יהפוך עכשיו לאוהד של הארדן ופילי רק כדי להוכיח שצדקתי (זה יהיה בלתי נסבל לשמוח בנצחונות של הארדן) או לשונא של ברוקלין (זה יהיה נורא לשמוח בהפסדים של דוראנט). בכל מקרה השחקן שאני הכי לא סובל בליגה זה כבר לא לברון ולא הארדן את המקום הזה תפס בגאווה בן סימונס וזה מעצבן אותי שאאלץ לראות אותו עם דוראנט. ממש מעצבן. מה אני אחגוג בנצחונות שלו? איכס.

thetroll
thetroll
15/02/2022 23:53:15
Reply to  thetroll

יהפוך=אהפוך

bobby
bobby
15/02/2022 10:57:08

בוא נשים בצד את הפן המנטאלי, שגם הארדן וגם אמביד מתקשים בו ברגע שהם עוברים את הסמי-פיינלס.
בפן המקצועי גרידא, יש כאן סימן שאלה גדול על איך יצליחו לחלוק את הכדור אפקטיבית. בשנים האחרונות אנחנו פחות רואים שילוב של גארד וסנטר שמגיעים רחוק כפי ששאקובי הצליחו. שאקובי עבד בעיקר כי קובי הצעיר, בשנותיו הראשונות, היה מסוגל לקבל את תפקיד השוטינג גארד, זה שלא בהכרח מוביל את הכדור התקפה שלמה אלא מסוגל גם לשחק בלי הכדור ולקבל מסירה. ייתכן והוא לא אהב את זה, ואכן כששאק עזב קובי והכדור הכתום היו כמעט בלתי נפרדים. אבל אם קובי היה משחק כמספר 24 ולא כמספר 8 בתחילת שנות ה-2000, ספק רב אם ללייקרס היה את התריפיט ההוא. אז כנל הארדן ואמביד – אם יצליחו ליצור מערך בו הארדן יתפקד גם כשוטינג גארד ולא רק כרכז, ההתקפה שלהם תהיה הרבה יותר קשה להתמודדות. אם הארדן יחזור לימי האייסו ביוסטון, אמביד יאבד את הסבלנות מהר, כי הוא לא איזה קאפלה שמסוגל רק לקלוע מלובים.

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 11:14:49
Reply to  bobby

מדויק.
הארדן יודע לשחק רק בסגנון אחד – דריבל ואייסו.
לצפות ממנו לעשות משהו אחר זה כמו לצפות מראס להשתנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה טועה לגבי הארדן זה שהוא יודע את זה זה מצויין לקלאץ ולדקות שהכל תקוע עוד יוצר ברמה גבוהה כולל יכולת קפיצה והוצאת עבירות.
הארדן יראה לך שהוא יקלע גם בקאץ אן שוט ויניע כדור

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:22:39

הוא גרוע בקאץ' אנד שוט ולא מניע שום כדור.
אם הכדור יוצא לו מהיד הוא עומד כמו עציץ.
הדבר היחיד שהוא מביא זה עבירות זבל, הוא ואמביד ביחד זה יהיה יותר משעמם מבייסבול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מניע כדור לא נע בעצמו. זה בסדר אף כוכב לא נע יותר מידי חוץ מסטף. יהיה בסדר לוקח את הארדן כל יום על הזבל שנתנו בתמורה. לדעתי הוא יהיה מעולה בפילי

bobby
bobby
15/02/2022 11:46:04

וואלה נכון, אצל אמביד הקריסה המנטאלית אז רלוונטית עם ההעפלה לסמי, קבל תיקון 🙂
אבל לפחות בפלייאוף האחרון, היה זה בעיקר החבר האוסטרלי שלו שקרס. שלא לדבר על דוק ריברס, שלולא האליפות עם הטריו הגדול ב-2008, היה כנראה נחשב לגדול הלוזרים שעל הקווים.

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 12:27:57
Reply to  bobby

השילוב של הלוזריות של ריברס עם הארדן הוא היסטורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נתגבר על זה. כל לוזר הופך לווינר בסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שאמביד ישחק בדיוק אותו דבר והארדן יצטרך יותר לקלוע בקאץ אן שוט ולהוציא כדורים לקלעים. מה שטוב עכשיו בסופי שעון יהיה מי יכדרר ואל תשכח את הקפיצות על המגינים זה יתרון עצום שקרי לא היה מביא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  bobby

אתם מתבלבלים קצת, הארדן בא להיות מס 2 פה או שווה ערך כאחד. אמביד לא הולך לשנות כלום במשחקו

bobby
bobby
15/02/2022 16:52:29

אם זה אכן המצב – מעולה.

yaniv
yaniv
15/02/2022 10:57:19

הכל תלוי איזה הארדן נקבלץאם זה הארדן של הנטס מפתיחת העונה אז פילי בצרות,אם הוא יבוא עם מוטביציה ויראה שהכושר הנוראי שלו נבע רק כי הוא לא רצה לשחק שם,אז בהחלט יש סיכוי לאליפות.
מה שכן כל עוד פילי לא משחררים את ריברס ולוקחים מאמן נורמלי אחר קשה לי מאוד לראות אותם לוקחים אליפות.
בכל מקרה סך הכל מדהים התמורה שפילי קיבלו על סימונס.לא האמנתי בשום שלב שיש להם סיכוי לקבל שחקן בסדר גודל של הארדן.

yaniv
yaniv
15/02/2022 11:37:39

לדעתי היה הסכם בין הארדן למורי כנראה כבר לפני לא מעט זמן.בגלל זה מורי סירב לשמוע או להעביר את סימונס בטרייד עד עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

ברור שהיה הסכם כזה אבל לא עד כדי כך רחוק. מורי בטח ישב להארדן על האוזן כל העונה עד שהארדן נכנע (הסיטואציה בנטס עם פציעת דוראנט וההפסדים זירזו את זה)

מומי החציל
15/02/2022 12:14:59

איפה שהארדן דורך לא צומח דשא
מקסימום הרפס

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:23:59

100+

Amitlahev
15/02/2022 12:34:36

תודה על הפוסט.
יש פה פוטנציאל לגמר איזורי ויותר מזה.

עגל
עגל
15/02/2022 12:58:13

תודה על הפוסט. ההפסד של קרי גדול אבל עדיין יש לפילי פוטנציאל אדיר. אני מאמין שהארדן ואמביד ילמדו איך לשחק אחד עם השני. הבעיה שלהם היא שהמתחרות לא פחות טובות. אם הנטס בריאים הם לוקחים את המזרח ואת הליגה (דוראנט, קיירי, מילס וקרי עם ספסל עמוק ומשובח), אולי מילווקי אם היא תחזור לפורמה. שיקגו, טורונטו ומיאמי יכולות להטריד אבל לא ממש לסכן.
הולך להיות פלייאוף מאוד חזק במזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אתם יותר מידי מעריכים פה את קרי, משתמע פה מאנשים שפילי נתנו את סטף בטעות

עגל
עגל
15/02/2022 13:35:39

הוא לא סטף אבל הוא שחקן מעולה. כזה שכל קונטנדרית צריכה כדי לרווח את השחקנים על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

הוא גם לא מעולה. הוא שחקן סבבה שקולע טוב שהוא לבד. עדיף על גו האריס זה בודאות אבל הוא לא הארדן

אור
אור
15/02/2022 15:10:20

מהמקרים המעטים שאני מסכים איתך בכל התגובות חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

אתה דווקא מסכים איתי הרבה

אשך טמיר המקורי
15/02/2022 13:24:49

נגד בוסטון דרק ווייט יחסל את הנוכל, כמו שעשה בעבר.
אני נוטה להמר על בוסטון בסידרה כזו. (צריכים קצת לעבות את הסגל)

trusttheprocess
trusttheprocess
15/02/2022 16:54:56

קרי לא שחקן הגנה יותר טוב מהארדן , שניהם גרועים
שוכחים פה מהר מאד איך אטלנטה עשו סוויצ'ים כל הזמן לקווין הורטר על קרי ודפק עליו 20 נקודות כל משחק
קווין פאקינג הורטר

ירון, החלום
ירון, החלום
28/02/2022 22:08:23

בס"ד
שלום ותודה.
חו'ב שפילי בריאה שווה גמר איזורי.